Returnering

Hvis du ønsker en anden farve eller størrelse kan du bruge vores returportal til, at ombytte helt gratis.

 Følg nedenstående trin for at ombytte:
1. Gå ind på returportalen ved at trykke her. Indtast dit ordrenummer og email. Ordrenummeret skal indtastes som DK00000. Den vil melde fejl, hvis du prøver med mellemrum. 

2. Vælg de varer du ønsker, at ombytte.

3. Tryk på "ombytning" og skriv i kommentaren, hvad du ønsker at bytte til. Tryk derefter på "Fortsæt"

4. Afslut din oprettelse af returneringen ved at trykke på "Færdiggør din returnering". Herefter vil der blive sendt en returseddel samt en returlabel til din email fra afsenderen support@perfectjeans.dk.
På retursedlen (side 1) fremgår der hvad du ønsker at returnere. Retursedlen skal indeni pakken. Returlablen (side 2) skal udenpå pakken. 

Hvis du ønsker pengene retur kan du bruge vores returportal til, at returnere din vare(r). Du kan også ombytte gratis ved at klikke her.

Følg nedenstående trin for at returnere:
1. Gå ind på returportalen ved at trykke her. Indtast dit ordrenummer og email. Ordrenummeret skal indtastes som DK00000. Den vil melde fejl, hvis du prøver med mellemrum. 

2. Vælg de varer du ønsker, at returnere.

3. Tryk på "Penge retur". Tryk derefter på "Fortsæt"

4. Afslut din oprettelse af returneringen ved at trykke på "Færdiggør din returnering". Herefter vil der blive sendt en returseddel samt en returlabel til din email fra afsenderen support@perfectjeans.dk.
På retursedlen (side 1) fremgår der hvad du ønsker at returnere. Retursedlen skal indeni pakken. Returlablen (side 2) skal udenpå pakken.

Ønsker du pengene retur har du 14 dages returret, på ubrugte varer, fra du modtog din ordre. Hvis fristen på de 14 dage er overskredet vil du ikke kunne oprette din returnering i returportalen.

Ønsker du at ombytte til en anden vare eller størrelse tilbyder vi 30 dages ombytning, på ubrugte varer, fra du modtog din ordre. Hvis fristen på de 30 dage er overskredet vil du ikke kunne oprette din ombytning i returportalen.

Hvis du modtager et produkt der er beskadiget, kan du oprette en reklamation.

Du opretter en reklamation ved, at sende følgende til support@perfectjeans.dk:
1. Billeder eller en video der viser fejlen
2. Billede af det nummer, det står bagpå vaskelablen. Det starter med "PJ" og derefter et nummer
3. Hvilket ordrenummer og hvilke jeans fra ordren din reklamation omhandler

Dette gør at vi nemt og hurtigt kan behandle din reklamation. Vi vender retur med en løsning indenfor 24 timer på hverdage.

Det er desværre ikke muligt at returnere når din fortrydelsesret er udløbet og returportalen vil derfor automatisk afvise. Er du ikke udenfor din fortrydelsesret kan du læse mere nedenfor.

Du kan se en guide på returnering med henblik på at få pengene retur her.
Du kan se en guide på returnering med henblik på at ombytte til en anden farve eller størrelse her.

Gå til GLS hjemmeside for at spore din returpakke:
https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke?match 

Når du har trykket på linket, kan du indtaste dit pakkenummer. Det fremgår mellem QR koderne på den returlabel du modtog på mail efter du oprettede din returnering i returportalen. Pakkenummeret består af 12 tal. Tryk dernæst på "Overblik over pakker".

Efter pakken er leveret til os behandler vi den indenfor få hverdage. Du modtager en besked fra os så snart pakken er behandlet.

Vi behandler retur indenfor få hverdage efter pakken er leveret på vores adresse.
Du kan se om din returnering er leveret til os ved at følge guiden her.

Så snart vi har behandlet din returpakke modtager du automatisk en besked fra os, uanset om du ønsker, at ombytte eller du ønsker pengene retur.

Ønsker du at ombytte en gave, så kontakt giver af gaven og få ordrenummeret + emailen der er registreret til ordren. Når du har fået de informationer kan du ombytte som normalt i returportalen. Du kan finde returportalen her

Ønsker du at vi skal ændre navn, email, telefonnummer eller pakkeshoppen som ombytningen skal sendes til må du meget gerne notere det i kommentaren i returportalen sammen med den størrelse du ønsker at ombytte til. 

Har du lagt flere forskellige ordrer kan du returnere dem nemt til os.

Du skal blot oprette to (eller flere) retursager, én for hvert ordrenummer, i returportalen. 
Du kan se hvordan du gør her: https://perfectjeans.dk/pages/hjaelpecenter

De to ordrer skal returneres i hver sin pakke. Vi kan desværre ikke blande ordrer sammen.

Levering

Din ordre bliver leveret indenfor 1-2 hverdage. Din ordre vil blive sendt med GLS. Der leveres ikke i weekenden.

Såfremt du ligger din ordre inden kl. 14:00 på en hverdag vil din ordre blive afsendt samme dag og være fremme den kommende hverdag. Bestiller du derfor f.eks. tirsdag kl. 12:00 vil din pakke blive leveret allerede onsdag. 

Bemærk at:

At du kan bestille på vores hjemmeside døgnet rundt. GLS afhenter og leverer pakker alle hverdage. Ordrer fra lørdag og søndag vil blive afsendt mandag. At leveringstiden er den samme uanset om du vælger levering til pakkeshop, erhverv eller privat. At GLS først scanner pakkerne når de ankommer til Distributionscenteret. Dit Track & Trace nummer vil blive opdateret inden kl. 20:00 samme dag som pakken er afsendt. 

Alle danske ordrer bliver afsendt med GLS.

Du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder:

GLS Pakkeshop
Din pakke leveres gratis til en valgfri GLS pakkeshop, som ligger i nærheden af din adresse. Når du går til kassen vil du få valget mellem forskellige pakkeshops så du kan vælge den der passer bedst til dit behov. Du vil modtage en SMS, så snart din pakke er klar til afhentning.

GLS Erhverv
Din pakke leveres for 30 kr til din erhvervsadresse. Du skal skrive navnet på din virksomhed i kassen for, at kunne få pakken leveret. Der skal være nogen til, at tage imod pakken mellem 08-16, ellers kan pakken ikke leveres.

GLS Privatlevering
Din pakke leveres for 30 kr til din privatadresse. Er du ikke hjemme når GLS forsøger, at levere pakken vil GLS levere den til en pakkeshop nær din adresse. 

Alle vores pakker afsendes med GLS som ikke leverer lørdag og søndag.

Din ordre bliver leveret indenfor 1-2 hverdage. Din ordre vil blive sendt med GLS. 

Såfremt du ligger din ordre inden kl. 14:00 på en hverdag vil din ordre blive afsendt samme dag og være fremme den kommende hverdag. Bestiller du derfor f.eks. tirsdag kl. 12:00 vil din pakke blive leveret allerede onsdag. 

Bemærk at:
1. At du kan bestille på vores hjemmeside døgnet rundt. GLS afhenter og leverer pakker alle hverdage. Ordrer fra lørdag og søndag vil blive afsendt mandag.
2. At leveringstiden er den samme uanset om du vælger levering til pakkeshop, erhverv eller privat.
3. At GLS først scanner pakkerne når de ankommer til Distributionscenteret. Dit Track & Trace nummer vil blive opdateret inden kl. 20:00 samme dag som pakken er afsendt. 

Udover Danmark tilbyder vi levering til nedenstående lande. Bemærk at fragtprisen vil afhænge af landet og ordrens størrelse. For at beregne din fragtpris bedes du indtaste din adresse i kassen og gå videre til levering.

Afghanistan
Australia
Austria
Belgium
Croatia
China
Canada
Brazil
France
Finland
Faroe Islands
Estonia
Czech Republic
Greenland
Greece
Germany
Iceland
Hungary
Hong Kong
Italy
Israel
Ireland
South Korea
Japan
Lithuania
Latvia
Malaysia
Luxembourg
Netherlands
Monaco
Mexico
Romania
Portugal
Poland
Norway
New Zealand
Slovakia
Singapore
Russian Federation
Sweden
Spain
Slovenia
Turkey
Switzerland
United Kingdom
United States of America

På hjemmesiden er det ikke muligt, at vælge afhentning hos vores lager i Svendborg. Dette er fjernet da vi oplevede, at mange kom til at vælge det ved en fejl og pakken derfor ikke blev afhentet. 

Ønsker du, at afhente din ordre hos os anbefaler vi, at du kigger forbi lageret og fortæller vores personale hvad du ønsker at bestille. Varerne du ønsker skal være hjemme på lager. Så kan de tage imod betaling og give dig varerne med det samme. 

Produkter

Knappen er lavet med en kuglefunktion indeni, som gør at den er meget fleksibel og man har mulighed for at dreje den rundt. Det er lavet på denne måde da en knap, uden kuglefunktion, hurtigere vil gå i stykker da den bliver udsat for meget mere modstand når den ikke har mulighed for at bevæge sig.

Man skal derfor ikke være bange for at der er noget galt med ens knap fordi man kan bevæge den på denne måde.

Alle vores jeans er den samme model. Vi har blot kaldt farverne forskellige navne for, at give dem deres eget udtryk. De er højtaljede og tætsiddende.

Uanset om du har brede hofter, brede lår eller andet så anbefaler vi, at du vælger din størrelse udfra dit taljemål. Du kan se hvilken størrelse vi anbefaler ved at gå til størrelsesguiden her.

For nogle lyder det helt skørt, at vælge sin størrelse udfra taljemålet, fordi de er vandt til, at deres hofter eller numse så ikke vil kunne være i deres jeans. Det er ikke tilfældet med Perfect Jeans. Ligeledes vil nogle opleve, at de faktisk skal en størrelse ned hos os ifht den størrelse de plejer, at bruge ved andre brands. Dette skyldes at man ved andre brands bliver nødt til, at tage en for stor størrelse for, at f.eks. numsen kan være der, men de så ikke vil sidde tæt i taljen. 

Vi anbefaler derfor, at du benytter vores størrelsesguide. Når du gør det burde de sidde tæt i taljen, uden at gabe i ryggen og samtidig vil din numse og hofter sagtens kunne være i dem. 

Vores jeans krymper ikke når de vaskes efter vaskeanvisningerne da de er forvasket. 

Da Perfect Jeans er lavet af en stor procent bomuld, vil de give sig når de bliver brugt i starten. De vil dog ikke give sig flere størrelser. Er du I tvivl om dine jeans er for store vil vi anbefale, at du går en størrelse ned. Hellere at de er et halvt nummer for små end et halvt nummer for store ved modtagelsen, så de kan give sig lidt og ende med at sidde helt perfekt. 

Vores jeans er lavet med en smart lynlås funktion som gør at lynlåsen låser når den er i 180 grader og de derfor ikke kan glide ned. Driller dine jeans må du meget gerne sende en video til support@perfectjeans.dk, hvor du tager grebet til lynlåsen ned i 180 grader (i låst position) og viser, at du så kan køre lynlåsen ned. Videoen vil vise os om lynlåsen er defekt så vi kan sende et nyt par til dig uden at få de andre retur.

Vi arbejder løbende på, at udvide med flere forskellige størrelser, farver og modeller. Vi får ofte efterspørgsel på noget nyt. For at holde styr på hvad der er mest efterspørgsel på, har vi lavet nedenstående spørgeskemaer. Vi tager løbende det der er mest efterspørgsel på og prioriterer.

Ønsker du flere forskellige størrelser så kan du udfylde spørgeskemaet nedenfor. Lige nu har vi størrelse 3XS til 5XL og længde 26-38:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxXbHo0-EaNmyJpcUIDTTdq6CzAQqOIplb5t_cX9Qkrrcsmw/viewform?usp=sf_link

Ønsker du flere forskellige farver, så kan du udfylde spørgeskemaet nedenfor. Lige nu har vi 8 forskellige farver:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf2qdixGUgh01ZYVn0_u0YcOHLd1-AZWA5kI09nvh5v6wPliQ/viewform?usp=sf_link

Ønsker du flere forskellige modeller, så kan du udfylde spørgeskemaet nedenfor. Lige nu har vi en skinny model:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQBaLoNmP3Ce_WZ7utiJ3P-4CRrIDZBVP0lu_iokON_UCeFg/viewform?usp=sf_link

Du finder vores størrelsesguide ved at trykke her

Det korte svar er: JA - Alle lommerne er rigtige lommer.
Perfect Jeans og Perfect Shorts har 2 store lommer foran samt en lille lomme. Bagpå er der også 2 lommer. 

Alle lommerne (bortset fra den lille) er lavet dybe nok til, at man kan have sin telefon i, uden at være bekymret for den skal falde ud. 

Når du bestiller hos os anbefaler vi altid at du benytter vores størrelsesguide. Vores erfaring fortæller os at omkring 85% af vores kunder passer deres jeans helt perfekt når de har fuldt størrelsesguiden.

Har du modtaget dit produkt og er du i tvivl om du skal en størrelse op eller ned kan du læse med her. 

I tvivl om de er for små:
Vores produkter vil give sig det første stykke tid. Er de et halvt nummer for små og strammer kun en smule så anbefaler vi, at du beholder dem da de vil give sig. Er de meget for små anbefaler vi selvfølgelig at du bytter dem gratis til en større størrelse i returportalen

I tvivl om de er for store:
Bare det er du er i tvivl om hvorvidt de er for store fortæller os at det er de. Vores produkter krymper ikke i vask og de vil give sig lidt i starten. Det er derfor bedre at man har et halvt nummer for småt end at halvt nummer for stort. Et typisk tegn på at de er for store i livet er, hvis de ikke sidder helt tæt i taljen og de sidder og laver folder omkring skridtet. Et tegn på de er for lange er hvis der samler sig stof i lunker op af benet. Er de for store kan du ombytte gratis til en størrelse mindre i returportalen

Bestilling

Kan jeg opnå mængderabatten ved at lægge flere ordrer?
Det kan man desværre ikke. For at opnå mængderabatten skal mængden bestilles samlet på 1 ordre. 
Ønsker du f.eks. 4 par jeans, hvor 2 af dem ikke er hjemme på lager har du følgende muligheder:
1. Vente og håbe på alle de 4 par du ønsker er hjemme samtidig på et senere tidspunkt så du kan bruge mængderabatten for 4 par.
2. Bestille de 2 par der er hjemme og bruge mængderabatten for 2 par og så bestille de 2 sidste når de er hjemme på lager. På denne måde opnår du ikke mængderabatten for 4 par men du sikrer dig, at du får det du ønsker. Du kan være uheldig at de 2 par der er på lager nu ikke er på lager når de andre 2 du ønsker er på lager igen.


Kan jeg bestille en udsolgt størrelse?
Man kan desværre kun bestille de varer der er hjemme på lager. Når en vare er hjemme på lager er det først til mølle. Det gælder om at være hurtig og være klar til at bestille når varen er hjemme, da der er stor efterspørgsel. 

Hvordan får jeg besked når min størrelse er hjemme?
Er den størrelse du ønsker at bestille udsolgt i øjeblikket, så kan du med fordel gå ind og tilmelde dig en mail eller en SMS når den er hjemme igen. 

Følg nedenstående trin for at få besked når din størrelse er hjemme igen:
1. Gå ind på det produkt du ønsker og vælg den ønskede størrelse. Når størrelsen er valgt vil der fremgå, at størrelsen er midlertidigt udsolgt. Tryk på den sorte knap, hvor der står "Påmind mig".

2. Herefter kan du vælge om du ønsker, at få besked på mail eller SMS. Når du har indtastet din
e-mail adresse eller telefonnummer skal du trykke på "Påmind mig". Du får herefter besked når det du ønsker er hjemme igen.

Kan jeg bestille en udsolgt størrelse?
Man kan desværre kun bestille de varer der er hjemme på lager. Når en vare er hjemme på lager er det først til mølle. Det gælder om at være hurtig og være klar til at bestille når varen er hjemme, da der er stor efterspørgsel. 

Kan jeg bestille 2 par nu og 2 par mere senere og bruge mængderabatten for 4 par?
Det kan man desværre ikke. For at opnå mængderabatten skal mængden bestilles samlet på 1 ordre. 
Ønsker du f.eks. 4 par jeans, hvor 2 af dem ikke er hjemme på lager har du følgende muligheder:
1. Vente og håbe på alle de 4 par du ønsker er hjemme samtidig på et senere tidspunkt så du kan bruge mængderabatten for 4 par.
2. Bestille de 2 par der er hjemme og bruge mængderabatten for 2 par og så bestille de 2 sidste når de er hjemme på lager. På denne måde opnår du ikke mængderabatten for 4 par men du sikrer dig, at du får det du ønsker. Du kan være uheldig at de 2 par der er på lager nu ikke er på lager når de andre 2 du ønsker er på lager igen.

Hvordan får jeg besked når min størrelse er hjemme?
Er den størrelse du ønsker at bestille udsolgt i øjeblikket, så kan du med fordel gå ind og tilmelde dig en mail eller en SMS når den er hjemme igen. 

Følg nedenstående trin for at få besked når din størrelse er hjemme igen:
1. Gå ind på det produkt du ønsker og vælg den ønskede størrelse. Når størrelsen er valgt vil der fremgå, at størrelsen er midlertidigt udsolgt. Tryk på den sorte knap, hvor der står "Påmind mig".

2. Herefter kan du vælge om du ønsker, at få besked på mail eller SMS. Når du har indtastet din
e-mail adresse eller telefonnummer skal du trykke på "Påmind mig". Du får herefter besked når det du ønsker er hjemme igen.

Er den størrelse du ønsker at bestille udsolgt i øjeblikket, så kan du med fordel gå ind og tilmelde dig en mail eller en SMS når den er hjemme igen. 

Følg nedenstående trin for at få besked når din størrelse er hjemme igen:
1. Gå ind på det produkt du ønsker og vælg den ønskede størrelse. Når størrelsen er valgt vil der fremgå, at størrelsen er midlertidigt udsolgt. Tryk på den sorte knap, hvor der står "Påmind mig".
2. Herefter kan du vælge om du ønsker, at få besked på mail eller SMS. Når du har indtastet din
e-mail adresse eller telefonnummer skal du trykke på "Påmind mig". Du får herefter besked når det du ønsker er hjemme igen.

Der kan benyttes 1 rabatkode pr. ordre. 

Mængderabatten for jeans er:
Køb 2 par - Spar 100 kr (449 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: JEANS2

Køb 3 par - Spar 300 kr (399 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: JEANS3

Køb 4 par - Spar 600 kr (349 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: JEANS4

Mængderabatten for shorts er:
Køb 2 par - Spar 80 kr (359 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: SHORTS2

Køb 3 par - Spar 180 kr (339 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: SHORTS3

Køb 4 par - Spar 400 kr (299 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: SHORTS4 

Ønsker du derfor at bestille 2 par shorts og 2 par jeans vil vi anbefale dig at du bestiller det på 2 ordrer så du får mængderabatten for både dine jeans og dine shorts. 

Der kan benyttes 1 rabatkode pr. ordre.

Mængderabatten for jeans er:
Køb 2 par - Spar 100 kr (449 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: JEANS2

Køb 3 par - Spar 300 kr (399 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: JEANS3

Køb 4 par - Spar 600 kr (349 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: JEANS4

Mængderabatten for shorts er:
Køb 2 par - Spar 80 kr (359 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: SHORTS2

Køb 3 par - Spar 180 kr (339 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: SHORTS3

Køb 4 par - Spar 400 kr (299 kr pr. stk)
Brug rabatkoden ved kassen: SHORTS4 

Ønsker du derfor at bestille 2 par shorts og 2 par jeans vil vi anbefale dig at du bestiller det på 2 ordrer så du får mængderabatten for både dine jeans og dine shorts. 

Har du glemt at indtaste din rabatkode for mængderabat inden du gennemførte ordren, bedes du kontakte vores kundeservice nederst til venstre på siden her. Så vil vores kundeservice vende tilbage til dig og kreditere differencen hurtigst muligt. 

For at opnå mængderabatten skal mængden bestilles samlet på 1 ordre.

Hvis du har bestilt noget forkert, så kontakt vores kundeservice nederst til venstre på siden her.

Såfremt din ordre er afsendt, er det desværre ikke muligt for os at ændre i din ordre. Efter modtagelsen af ordren kan du ombytte den gratis, til den korrekte vare, i returportalen.

Ønsker du at annullere din ordre, bedes du ligeledes kontakte vores kundeservice nederst til venstre på siden her. Såfremt din ordre er afsendt, kan den desværre ikke annulleres.

Ønsker du at annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice nederst til venstre på siden her. Såfremt din ordre er afsendt, kan den desværre ikke annulleres.

På Perfect Jeans har vi mængderabat på både vores jeans og vores shorts. For at opnå mængderabatten skal du bestille mængden samlet på 1 ordre. Man kan ikke opnå mængderabatten ved at ligge flere forskellige ordrer.

Følg nedenstående trin for at benytte mængderabatten:
1. Gå ind på hjemmesiden og læg de varer i kurven du ønsker at bestille. Lige under "Tilføj til kurv" knappen kan du se rabatkoderne for mængderabat. I denne guide bestiller vi 4 par og bruger derfor koden JEANS4.

2. Når du har lagt du ønskede i kurven går du videre til kassen. I feltet, hvor der står "Gavekort eller rabatkode" indtastes koden for mængderabatten. I denne guide bestiller vi 4 par og bruger derfor koden JEANS4. Dernæst trykker du på "Brug" for, at indløse rabatten.

3. Du vil nu kunne se, at du har fået mængderabatten. Herefter kan du indtaste dine oplysninger samt normalt og gå videre til næste step i kurven.

På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke, at andre virksomheder kan forhandle Perfect Jeans i deres forretninger. 

Har du derimod en virksomhed, hvor du ønsker dit personale skal gå i Perfect Jeans til daglig bedes du kontakte vores kundeservice nederst til venstre på siden her og oplyse hvad du overvejer, at købe samt til hvilken virksomhed. Vi vil herefter vende tilbage og hjælpe dig med det videre forløb.

Du kan læse alt om de nye nemID regler på forbrugs hjemmeside her:
https://www.forbrug.dk/nyheder/forbrug/2020/nye-regler-for-sikker-betaling-paa-nettet/

Vi har indsat uddrag fra deres side her:
Nye regler for sikker betaling på nettet trådte i kraft den 1. januar 2021. Du vil opleve, at skulle bruge din NemID-app eller en personlig kode sammen med en SMS-engangskode for, at kunne gennemføre en betaling på nettet.

Fakta: Om de nye regler for stærk kundeautentifikation
1. Senest fra den 1. januar 2021 skal du – ligesom i fysiske butikker – godkende din betaling med to elementer, når du handler på nettet. Nogle hjemmesider har allerede implementeret løsningen, så du kan allerede nu blive mødt af kravet
2. For at gennemføre købet vil du typisk skulle bruge enten din NemID-app eller et personligt kodeord, du opretter hos Nets, sammen med en SMS-engangskode.
3. Betalinger på under 225 kroner på nettet kan være undtaget de nye regler.
4. Du kan risikere, at netkøbet ikke kan gennemføres, hvis du ikke har din NemID-app eller et personligt kodeord klar.
5. Hvis din bank ikke har dit korrekte mobilnummer, kan du opleve, at du ikke kan modtage SMS-engangskodeordet, som kan være nødvendigt for at betale på nettet.
6. Har du ikke godkendt din betaling med to elementer, fx et kodeord og en SMS-engangskode, vil du ikke hæfte, hvis dit betalingskort bliver misbrugt.
7. Reglerne gælder i hele EU. Det vil sige, at du også vil skulle godkende din betaling med to elementer, hvis du handler i en netbutik i et andet EU-land.

Det er nemt og hurtigt, at bestille et gavekort hos os. Det kan gøres her
Når du har bestilt gavekortet bliver det sendt til din email. For at benytte gavekortet indtastes gavekortskoden i kassen i feltet "Gavekort eller rabatkode". 

Vi ønsker at gøre din oplevelse så nem og tryg som overhovedet mulig. 
Du kan betale på følgende måder hos os:
1. Visa
2. Dankort
3. Mastercard
4. MobilePay

Vi forhandler kun Perfect Jeans online på vores egen hjemmeside. Vi har derfor ikke en fysisk butik. 
Vi har gratis ombytning så, hvis størrelsen ikke skulle passe helt perfekt så kan du ombytte til en anden størrelse helt gratis.

Perfect Jeans forhandles kun på vores egen hjemmeside. De kan ikke købes i nogle butikker eller på andre webshops.

Andet

Har du ikke en printer kan du returnere på egen hånd indenfor de 14 dages returret. For at bruge vores label skal man desværre kunne printe den.

Pakken skal sendes til vores adresse:
Perfect Jeans
Abildvej 5A
5700 Svendborg 

Pakken skal leveres på adressen. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops mv. Vi anbefaler at pakken er tracket og forsikret.  

Vi har tidligere forhandlet forskellige modeller, men gør det ikke længere.

Alle vores jeans er den samme model. Vi har blot kaldt farverne forskellige navne for at give dem deres eget udtryk.

De er højtaljede og er tætsiddende uden at stramme. Vi anbefaler, at du bruger vores størrelsesguide for at finde din korrekte størrelse.

Du kan finde størrelsesguiden her: https://perfectjeans.dk/pages/storrelsesguide

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse kan der være følgende årsager:
1. Du er kommet til at indtaste en forkert e-mail adresse da du lagde ordren.
Hvis du er kommet til at indtaste en forkert e-mail da du lagde din ordre bedes du kontakte vores kundeservice nederst til venstre på siden. Uanset om du kontakter os på e-mail eller livechat skal du vedhæfte ID så vi er sikre, på at vi udleverer oplysninger til den korrekte person i henhold til persondataloven. 
2. Ordrebekræftelsen ligger i spam eller uønsket mappen.
3. Du har blokeret vores mail support@perfectjeans.dk.
Er det tilfældet bedes du kontakte os med en anden e-mail adresse som vi kan sende ordrebekræftelsen til. 

Hvis du er kommet til at indtaste en forkert email da du lagde din ordre bedes du kontakte vores kundeservice nederst til venstre på siden her. Uanset om du kontakter os på e-mail eller livechat skal du vedhæfte ID så vi er sikre, på at vi udleverer oplysninger til den korrekte person i henhold til persondataloven. 

Hvis du har oprettet en profil på hjemmesiden, er der en masse funktioner du kan bruge.

Du kan få en generel oversigt over dine ordrer samt få alle informationer på hver enkel ordre du har lagt ved at klikke på ordrenummeret. Ude til højre kan du koble dine informationer til din bruger så du nemt kan gennemføre ordrer i fremtiden uden, at skulle indtaste dine informationer i kassen.

Det er dejlig nemt at tilmelde dig vores nyhedsbrev. Når du scroller ned i bunden af hjemmesiden vil du kunne indtaste din email og tilmelde dig.

Du behøver ikke have en bruger for at handle hos Perfect Jeans. Fordelen ved at have en bruger er, at du kan gemme dine oplysninger så du ikke behøver at indtaste dem i kassen næste gang du handler samt du kan få et nemt overblik over dine ordrer når du er logget ind.

Vi yder ikke telefon support og man kan derfor ikke ringe til os. Vi yder livechat og mail support. På mail svarer vi flere gange dagligt i hverdagen og på livechatten bliver der svaret indenfor få minutter når vi er online. 

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?